Assalamualaikum and hi! Siapa orang jawa? Hahahah. Cik Ain la tu. Siapa suka makan sambal goreng jawa? Sedap kan. Sambal goreng jawa ni b...

ostematrik shaklee

Assalamualaikum and Hi! . . Pernah tak sakit kepala pening dia sampai rasa nak hantuk kat dinding? Berdenyut-denyut je kepal...

miri shaklee

Assalamualaikum and Hi! Pejam celik rupanya dah nak dekat setahun Cik Ain duduk Miri ni. Bulan 9 ni genap setahun. Wah. Cepat kan masa...

Assalamualaikum and Hi! . . Kadang-kadang, ada hari, kita punya banyak masa terluang. Namun ada ketika, kita terus terlepek panjang. Dala...

omega guard shaklee

Assalamualaikum and Hi! . . Cuaca yang tak menentu, adakalanya sering menjejaskan kesihatan kita. Masa tu demam dan adik-beradik dia pun ...

shaklee vitamin c

Assalamualaikum and hi! . . Dah set target apa nak buat hari ni? Cik ain set dalam fon. Balik keje, nak senaman peha sikit. Ahahah. Mandi...

ibu mengandung

Assalamualaikum and Hi! . . Apa khabar hati? Kekekeke. Moga lebih kuat dan sihat menghadapi hari mendatang. . . Siang tadi shiftmate y...

Google+ Followers